Hekleteppe

Mitt søskenbarn fikk baby i august, målet var å ha klart dette teppet som jeg begynte med høsten 2012 til da, men det er noen strikkeprosjekter som bare er ‘umulig’ å bli ferdig med. Du begynner, blir lei, begynner på noe nytt, glemmer det, begynner på det igjen. Så er plutselig babyen født.

Men nå, i løpet av denne julen skal jeg bli ferdig. Avtalen med meg selv er at jeg ikke får begynne på noe nytt før før dette er ferdig!

20131215-170346.jpg
Ikke helt i mål enda, noen få løse ender 😉

Leave a Reply

